Το Superscreen «μετατρέπει» την οθόνη του τηλεφώνου σας σε 10,1 ίντσες

Το Superscreen 10,1 ιντσών, υπόσχεται τα πλεονεκτήματα ενός tablet που όμως αντανακλά τη δύναμη και βολικότητα του smartphone σας. Μιλάμε για μια καμπάνια φαινόμενο στην πλατφόρμα crowdsourcing Kickstarter. Ζητούσαν $50,000, ποσό που μάζεψαν online από τις προ-παραγγελίες (pledges) σε μερικά λεπτά, μετά δεν άργησαν να ξεπεράσουν το $1,000,000, και την ώρα που γραφόταν το άρθρο -6 μέρες πριν το τέλος της καμπάνιας- με την τιμή μιας μονάδας Superscreen 10,1 ιντσών να έχει ανέβει από $$99 και free international shipping στα $119 + $29 international shipping (με υπολογιζόμενη τελική τιμή πώλησης τα 299 δολάρια για όσους δεν προλάβουν), το ποσό που μαζεύτηκε είναι $2,156,655!! Εκατομμύρια δολάρια...



Superscreen Kickstarter project


Τι είναι το superscreen


Το Superscreen, «κάνει ό, τι κάνει κι ένα τάμπλετ», ό, τι ένα προϊόν casting, και ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ασύρματα σε πραγματικό χρόνο, προβάλλει το περιεχόμενο του smartphone σας Android ή iOS -με τις εφαρμογές, τα παιχνίδια, τις ταινίες κλπ- στη μεγάλη φορητή οθόνη του. Χωρίς να απαιτεί εγκατάσταση των εφαρμογών του τηλεφώνου σας στη ταμπλέτα εννοείται. «Συγχρονισμός» δηλαδή...



Ουσιαστικά, είναι σαν να μετατρέπεται «το smartphone σας 4x μεγαλύτερο και καλύτερο». Χωρίς παραμόρφωση εικόνας ή μαύρες μπάρες, με καλά ηχεία (dual high fidelity speakers with a multi-driver system) και μπαταρία (15hr extended battery), ανάλυση 2560x1600 Full HD 2k Display, υποδοχή ακουστικών 3,5mm, θήκη, usb καλώδιο, φορτιστής κλπ...



video



Μια ιδιομορφία της καμπάνιας είναι το ότι κάθε τόσο αυξάνεται το λεγόμενο stretch goal, κάθε φορά με μια υπόσχεση επιπλέον προσθήκης ή βελτίωσης στη συσκευή. Πχ ήδη επετεύχθη ο στόχος καλύτερης μπαταρίας, καλύτερων 2 ηχείων, καλύτερων 2 καμερών κλπ.


Superscreen prototype



Ο Brent Morgan είναι ήδη στο Shenzen της Κίνας για το θέμα της οργάνωσης παραγωγής και εμπορίας των μονάδων Superscreen, με τα prototypes για Android και iOS να εμφανίζονται ήδη σε βιντεοκλιπ, με τη συμμετοχή και του ιδίου στα κομμάτια software & hardware.

Ρίσκο;

Το ρίσκο σε καμπάνιες crowdsourcing τύπου Kickstarter, είναι όχι μόνο να πετύχει ο οικονομικός στόχος με χιλιάδες πιστούς πελάτες να εμπιστεύονται τα χρήματα τους, όχι μόνο να το πάρεις το προϊό στα χέρια πραγματικά, αλλά και το αποτέλεσμα, δηλαδή ο χρήστης να πάρει στα χέρια ακριβώς αυτό που θέλει, και just in time.

Εγώ, για πρώτη φορά εμπιστεύτηκα τα 99 μου δολλάρια ακούγοντας τον τύπο -αφού με βολεύει η ιδέα του προϊόντος- στα κλιπ του πριν κάνω καν έρευνα για αυτόν. Ο καθένας παίρνει την τύχη του στα χέρια του.

Brent Morgan


Brent Morgan - Superscreen - China


Από το προφίλ του στο Linkedin:

«Από τότε που ξεκίνησα μόνος μου το 1994, ως εφευρέτης σήμερα κατέχω 49 διπλώματα ευρεσιτεχνίας στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο εξωτερικό. Ως επιχειρηματίας, έχω σχεδιάσει για τις αγορές υψηλής τεχνολογίας κινητών, ιατρικών, ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, την εξερεύνηση, δορυφορικών και στρατιωτικών βιομηχανιών. Έχω αναπτύξει 5 σειρές προϊόντων μέσα από διαφορετικές εταιρείες και οργανισμούς.»
Μήνας παράδοσης στον πελάτη, κατά την εταιρία του Brent MorganTranscendent Designs LLC

  • Νοέμβριος - 10.000
  • Δεκέμβριος - 20.000
  • Ιανουάριος - 40.000
  • Φεβρουάριος - 60.000
  • Μάρτιος - 70.000
  • Απρίλιο - 80.000