Fitbit Flex 2 vs Fitbit Blaze Android fitness wristband κι smartwach

Έτυχε να αγοράσω πρώτα το Fitbit Flex 2 που είναι fitness tracker βραχιολάκι για Android. Ήταν το φτηνότερο που υπήρχε, κι παρά το ότι ήμουν στη ΝΥ των hi tech gagdet είπα να το πάρω από το Best Buy περίπου 60 δολλάρια. Αυτό το βραχιολάκι μετρά τα βήματα σου, την ποιότητα του ύπνου -πόσες ώρες κοιμάσαι καλά- δεν μετρά παλμούς καρδιάς, σου υπενθημίζει να κινείσαι με τρέμουλο κι φωτάκια που έχει, κι έχει ειδοποιήσεις κλήσεων κι μηνυμάτων που έρχονται στο κινητό.

Συγχρονίζει μέσω USB με το κινητό.

Μπορεί να καταγράψετε πόσο νερό πίνεται κι πόσα κιλά χάσατε αν το σημειώσετε Ταυτόχρονα σας δείχνει τις θερμίδες που κάψατε.



Για 59.95 δολλάρια δεν είναι άσχημο. Άν χάσετε τον μικρό καλώδιο φορτιστή το παραγγέλνετε μέσω ίντερνετ γύρω στα 30 ευρώ. Αυτόματα αντιλαμβάνεται πότε τρέχετε κολυμπάτε κλπ. Υποτίθεται είναι sweem-proof.

Το app του Fitbit είναι βολικόδωρεάν, αλλά κάποτε αργεί να συγχρονίσει ή του ξεφεύγει η μέτρηση του ύπνου.



Επίσης την κίνηση του χεριού μπορεί να την περάσει για βηματισμό. Το βάζουμε στο αριστερό χέρι αν ήμαστε δεξιόχειρες.

Το Fitbit Blaze από την άλλη είναι πιο νέας γενιάς, μάλλον σαν smartwach. Το φοράς σαν ρολόι κι έχει επιλογές για διάφορου τύπου έγχρωμα ρολόγια



Είναι touch screen, με ένα swipe βλέπεις αν έχεις ειδοποιήσεις, τι δραστηριότητες είχες την ημέρα κλπ.

Μετρά καλύτερα τον ύπνο, αλλά η ειδοποίηση το τρέμουλο είναι λιγότερο ισχυρό.

Πάντως επειδή έχει οθόνη αυτό κι μόνο το κάνει πολύ καλύτερο κι χρήσιμο, βολικό.



Έχει κι χρονόμετρο.

Η οθόνη βγαίνει ολόκληρη κι παίζει το ρόλο φορτιστή.

Το λουρί αν πληρώσεις μπορεί να αλλάξει σε κάτι πιο ευπαρουσίαστο.

Μετρά τους ορόφους που ανεβαίνεις κατεβανεις.

Έχει 2 mode για relaxaρισμα με οδηγίες πως θα το κάνεις βαθιές αναπνοές. Κι εφέ χρωματικά Στο τέλος μετρά προς τα πίσω με τρέμουλο

Έχει τη λειτουργία warm it up για να σας ζεστάνει ώστε να αισθανθείτε έτοιμος. Είναι με κινήσεις που απεικονίζονται στην οθόνη, κινήσεις σώματος, δείχνει κτύπους καρδιάς κι έχει χρονομέτρηση. πχ reverse shoulder moves, inchworms. Alternating knee raises. stretches