**Έχουμε περίπου 1061 τεχνολογικά άρθρα στο blog Sotostips -στα 10 χρόνια λειτουργίας, πολλά από αυτά ακόμη χρήσιμα ΚΑΙ ΕΠΙΣΟΔΕΙΑ PODCAST**

Γιατί η Google αλλάζει τον τίτλο ανάρτησης στην Αναζήτηση

Ο τίτλος μιας ανάρτησης στο blog είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες που φέρνουν τον αναγνώστη στο άρθρο. Η Αναζήτηση Google στα αποτελέσματα αναζήτησης που κατατάσσει τα άρθρα έχει τους τίτλους ως "κράχτη" και την περιγραφή του άρθρου από κάτω. Ο υποψήφιος επισκέπτης σκανάρει τα αποτελέσματα και πάει συνήθως στον σύνδεσμο με τον πιο σχετικό τίτλο σε σχέση με τις λέξεις κλειδιά(φράση) που αναζητά.

Είναι φανερό ότι με πολύ προσοχή πρέπει να επιλεγεί τίτλος του άρθρου(εδώ αναφέρομαι στα παλιά μεγέθη αλλά έχω καλές πληροφορίες/συνδεσμους) με λέξεις-φράσεις που πιθανά θα αναζητήσουν οι χρήστες του ίντερνετ.

Φυσικά το περιεχόμενο του άρθρου δεν πρέπει να απογοητεύει τους επισκέπτες, δηλαδή

  1. Άλλα να υπόσχεται ο τίτλος και να μην ανταπεξέρχεται το άρθρο
  2. Οι όροι αναζήτησης φανερώνουν το λόγο που ήρθαν σε εμάς οι επισκέπτες, και δεν θέλουμε να έρχονται για λάθος λόγο και να απογοητεύονται επειδή ο τίτλος είναι διφορούμενος

Οι νέες αλλαγές της Google στα αποτελέσματα αναζήτησης 

Το μέγεθος του τίτλου

Η Google χρησιμοποιεί γραμματοσειρά Arial όταν εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Η γραμματοσειρά αυτή είναι proportional(αναλογική) που σημαίνει ότι λεπτοί χαρακτήρες όπως το l ή 1 και παχουλά γράμματα πιάνουν διαφορετικό χώρο.

Η Google ΑΛΛΑΞΕ στα αποτελέσματα αναζήτησης το μέγεθος της γραμματοσειράς των τίτλων και τον πήγε από 16px σε 18px (pixel). Αυτό σημαίνει ότι τώρα έχουμε ακόμη λιγότερο χώρο να εκφραστούμε καθαρά στον τίτλο.

Μέχρι πριν από λίγο, λέγαμε ότι ο τίλος που θα φτιάξουμε να μην ξεπερνά τους 65-70 χαρακτήρες με τα κενά συμπεριλαμβανομενα. Ίσως στα ελληνικά ακόμη λιγότερο. Τώρα μιλάμε για 55-60 χαρακτήρες. Και μην ξεχνάμε, στα Blogger blog μπαίνει κι το όνομα του ιστολογίου στον τίτλο.

Ίσχυε πάντα, αν θέλετε ακρίβεια, ότι ο τίτλος να έχει πλάτος 512 pixels! Αν το ξεπεράσεις, και υποθέσουμε ότι η Google χρησιμοποιήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης τον τίτλο σου, τον κόβε με 3 τελείες...

Σημειώνω ότι ο τίτλος άρθρων στα Blogger blogs συμπίπτει με το τι υπάρχει μεταξύ των  HTML tags "title". Αυτό δεν είναι απαραίτητο σε άλλου τύπου ιστοσελίδες. Ότι υπάρχει στο title element εμφανίζεται στις καρτέλες των περιηγητών και ανάλογα των περιηγητή, αν αυτος έχει και περιθώριο πάνω από τις καρτέλες εμφανίζεται κι εκεί. Επίσης αν κάνουμε bookmark(προσθήκη στα αγαπημένα) ο τίτλος(που επιλέξαμε εμείς) υπενθυμίζει το αγαπημένο μας site ή σελίδα. Το ίδιο συμβαίνει κι όταν μοιραζόμαστε το άρθρο σε Social media.

Πάντως, μεγαλύτεροι τίτλοι συχνά λειτουργούν καλύτερα για κοινή χρήση(βλέπουμε πολλά παραδείγματα σε μεγάλα τεχνολογικά ξένα blogs), και πολλοί SEO πιστεύουν ότι oι μηχανές αναζήτησης μπορούν να χρησιμοποιούν τις λέξεις-κλειδιά στο tag τίτλου σας για την κατάταξη , ακόμη και αν αυτές οι λέξεις-κλειδιά κοπούν στα αποτελέσματα αναζήτησης

 Η Google αλλάζει τον τίτλο ανάρτησης στην Αναζήτηση όταν κρίνει έτσι



Όπως λέει και στο βίντεο ο Matt Cutts Της Google, αυτή μπορεί και ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ κατά βούληση τον τίτλο σας, αλλάζει τον τίτλο του άρθρου που βγάλατε δηλαδή
  1. αν ο τίτλος είναι πολύ μικρός ή μεγάλος 
  2. δεν είναι σχετικός με τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης, κάθε φορά άλλοι, του χρήστη
  3. δεν περιγράφει καλά τη σελίδα κατά τη γνώμη τους









Σύμφωνα με τον Matt Cutts δηλαδή, αν πληκτρολογήσει ο χρήστης μια φράση και ο τίτλος σας δεν τον βοηθάει να τον επιλέξει ώστε πατώντας τον να έρθει στην ανάρτηση σας η google μπορεί κα;ι τον αλλάζει είτε χρησιμοποιώντας αποσπάσματα ή μια φράση μέσα από το κείμενο του άρθρου σας ή τυχόν φράση με την οποία κάποια σελίδα συνδέεται με το άρθρο(άλλο μπλογκ έβαλε λινκ) και διάφορους άλλους τρόπους.

Χρησιμοποιήστε το παρακάτω εργαλείο για να δείτε αν σας κόβει η Google τον τίτλο(είχα παλιά δώσει κι άλλο):

Εργαλείο Εξομοίωσης Τίτλου (Title Emulator Tool)

Το θέμα είναι ότι, παρατηρούνται περιπτώσεις όπου αυτή επιλέγει ακόμη και άσχετο τίτλο, και δεν υπάρχει λύση σε αυτό αν συμβεί όπως φαίνεται.

Η Google μπορεί να αλλάξει ακόμη και την περιγραφή του άρθρου στα αποτελέσματα

Μια ακριβείς περιγραφή, ούτε πολύ μικρή ούτε πολύ μεγάλη, στον Blogger πλέον επιβάλλεται και μπαίνει ξεχωριστά στην δεξιά στήλη όταν γράφουμε το άρθρο. Προσαρμοσμένη περιγραφή άρθρου λέγεται.
Αν ήμαστε τυχεροί και την έχουμε γράψει καλά, και πάντα ανάλογα τι λέξεις πληκτρολογεί ο χρήστης στην αναζήτηση, η Google μπορεί να βάλει περιγραφή άρπα-κόλλα από το κείμενο σας.

Αλλαγή αλγορίθμου Google Hummingbird Και η νέου τύπου αναζήτησεις


Google Hummingbird logo
Hummingbird logo (src wikipedia)


Ουσιαστικά το Hummingbird είναι μια συνολική αναθεώρηση της φιλοσοφίας κατάταξης αποτελεσμάτων βασισμένο σε νέους τρόπους αναζήτησης υποβοηθουμένων από την τεχνολογία, όπως η αναζήτηση Google Με φωνή - Voice Search.

Ο ολοκαίνουριος αλγόριθμος προσπαθεί να μαντέψει τα νοήματα που κρύβουν οι λέξεις που πληκτρολογεί στην αναζήτηση ή εκφωνεί ως συγκροτημένη ερώτηση ο χρήστης και με τη βοήθεια συμφραζομένων.΄Τα αποτελέσματα θεωρητικά μαντευουν τι εννοείτε όταν γράφετε κάτι διφορούμενο ή με πολλές έννοιες. Τα αποτελέσματα ενσωματώνονται κανονικά στη σελίδα.